Tinka ir vaikams ir tėveliams.
Žaidimo tikslas: Surasti antrąją dueto pusę.
Kaip žaisti: Ant atskirų popieriaus lapelių surašykite vieną arba dvi populiarių dainų eilutes. Turi būti po du kiekvienos dainos lapelius. Lapeliai išdalijami svečiams. Gavęs dainos ištrauką svečias perskaito ir eina ieškoti svečio, kurio lapelyje tos pačios dainos tęsinys arba pradžia. Kai abu dueto nariai susitinka, gali sudainuoti dainą ar jos posmą iš lapelio. Jei svečių skaičius nelyginis, galima paruošti trio lapelį.
Tinka ir vaikams ir tėveliams.
Žaidimo tikslas: Surasti visą dingusių daiktų sąrašą.
Kaip žaisti: Šeimininkas paruošia smulkių daiktų sąrašą: pvz.: saga, plunksna, sąvaržėlė, gumelė, karoliukas, elementas, trintukas ir pan. Kiekvienas naujai atvykęs svetys nuvedamas į ramų kambarį, kur jam prie drabužiųar kūno pritvirtinamas kuris nors daiktas iš sąrašo. Geriausiai tokioje vietoje, kuri matytūsi, bet nebūtų iš karto pastebima, pvz.: ant diržo, po apykakle. Visiems žaidėjams išdalijamas dingusių daiktų, kuriuos jiems reikės surasti sąrašas. Jie apieško vienas kitą ir suradę parašo prie sąraše nurodyto daikto vardą žmogaus, kuris jį slepia. Nugali tas, kuris randa daugiausia per penkias minutes.
Tinka ir vaikams ir tėveliams.
Žaidimo tikslas: Iš kūdikystės nuotraukų pažinti savo draugus.
Kaip žaisti: svečiai iš anksto paprašomi atsinešti savo kūdikystės nuotrauką, Visos nuotraukos prisegamos prie lentos arba "padžiaunamos" skalbinių segtukais ant virvės, o prie jų surašomi numeriai. Žaidėjai ant popieriaus lapelių prie numerių turi surašyti savo spėjimus. Laimi tas, kuris pažino daugiausiai savo draugų. Pastaba: mažieji turi žinoti visų svečių vardus.
Tinka ir vaikams ir tėveliams.
Žaidimo tikslas: užrištomis akimis nupūsti kamuoliuką nuo stalo.
Kaip žaisti: Šį žaidimą galima pasiūlyti pažaisti tuomet, kai dar nesusirinkę visi svečiai, ir kažko laukiate. Padėkite stalo teniso kamuoliuką ant stalo krašto. Pasiūlykite jų kam nors nupūsti. Vienas juokas! O dabar pakvieskite savanorį nupūsti kamuoliuką užrištomis akimis. Užrišate jam akis, pastatote nugara į stalą. Po komandos "neregys" turi žengti 5 žingsnius į priekį, tris kartus apsisukti, grįžti prie stalo ir nupūsti kamuoliuką. Labai dažnai apsisukę žaidėjai praranda orientaciją ir pučia kamuoliuką ten, kur jo niekada nebuvo. O vakarėlis tik prasideda!
Tinka ir vaikams ir tėveliams.
Kaip žaisti: Visi susėda ratu. Vienas žaidėjas parodo kokį nors judesį, pvz. suploja rankomis. Kitas žaidėjas iš kairės pakartoja judesį ir parodo savo, pvz. pliaukšteli delnu per kelį. Kiekvienas sekantis žaidėjas pakartoja judesių seką ir priduria dar vieną savo. Tas, kuris suklysta, iškrenta iš žaidimo, paskutinęs likęs tampa nugalėtoju.
Tinka ir vaikams ir tėveliams.
Reikia: popieriaus, rašiklių, lipnios juostos.
Kaip žaisti: Kiekvienam žaidėjui prie nugaros pritvirtinama juostelė su gerai žinomo gyvūno pavadinimu, kurį sudaro 8 raidės. Koks žodis užrašytas ant nugaros, aiškinamasi vedančiojo klausinėjant jo raidžių. Tarkim žaidėjas klausia „Ar mano žodyje yra raidė „S“? Jeigu atsako „taip“, raidė užsirašoma. Žaidėjui galima užduoti tik vieną klausimą, tada klausia kitas. Sužinoję visas raides žaidėjai turi sudėlioti iš jų gyvūno pavadinimą. Laimi pirmasis tai padaręs.
Žodžių pavyzdžiai: dramblys, antilopė, delfinas, banginis, šimpanzė, barsukas, karvelis, jaguaras, varnėnas, upėtakis, kolibris, moskitas, piranija, žvirblis.
Tinka ir vaikams ir tėveliams.
Kaip žaisti: Visi žaidėjai susėda ratu. Vienam žaidėjui užrišamos akys - jis yra "akla karvė". Tada tas žaidėjas kelis kartus apsukamas aplink ir pastatomas rato viduryje. Žaidėjai sunčia varpelį ratu ir skambina. "Akla karvė" turi sekti varpelio skambėjimą. Kai vadovas duoda ženklą, varpelį turintis žaidėjas nustoja juo skambinti ir nebeperduoda jo toliau. "Akla karvė" dabar turi atspėti pas ką yra varpelis parodydama į tą žaidėją pirštu. Jei atspėja, tai žaidėjas, turintis varpelį, tampa "akla karve". Jei neatspėja, lieka "akla karve" kol atspės.
Žaidėjų amžius neribojamas.
Kaip žaisti: Dalyviai turi sugalvoti kuo daugiau būdų pasisveikinti vienas su kitu, ne tik tradiciškai paspaudžiant ranką. Gali būti sutrenkimas kojomis, pečiais, galima sveikintis nusisukus nugaromis ir žiūrint pasilenkus sau pro kojas ir pan.
Kaip žaisti: Komandos nariai užrištomis akimis, laikydami rankose ilgą virvę, turi suformuoti kokią nors taisyklingą figūrą: kvadratą, trikampį ir pan. Jie gali tarpusavyje bendrauti ir visi bent viena ranka privalo laikytis virvės.
Kaip žaisti: Visi stovi ratu. Vienas dalyvis pradeda ploti kokį nors ritmą ir akimis užmezga kontaktą su kitu dalyviu. šis irgi pradeda ploti ir “mezga” kontaktą dar su kitu dalyviu ir t.t. Kai visi jau ploja vieningą ritmą, tuomet galima paspartinti tempą vis greičiau ir greičiau.
Kaip žaisti: Komanda stovi ratu. Vienas iš dalyvių “meta” įsivaizduojamą kamuolį kitam, šis jį “pagauna”. Tada vedėjas įvardina, kad kamuolys tapo labai sunkus, labai didelis, labai lengvas, mažytis ir pan. Dalyviai turi įsivaizduoti tai ir “mesti” įvardintą kamuolį.
Kaip žaisti: Komandos visi nariai sulipa ant pakloto ant žemės kilimėlio (kvadratinio ar apvalaus neperšlampamos medžiagos gabalo, brezento ar pan.). Komanda, stovėdama ant kilimėlio ir neliesdama kojomis neužtiestos žemės, turi perlenkti kilimėlį per pusę, po to dar per pusę ir t.t. Visi komandos nariai turi stovėti ant kilimėlio nuolatos. Jie gali lipti vienas kitam ant pečių, gali laikytis “pakibę” virš žemės ir pan.
Žaidimas parodo, kiek vieninga yra komanda ir kaip jie sugeba kartu spręsti sunkumus.
Kaip žaisti: Kai vadovas sako "Žąsys skraido" ir mojuoja rankomis kaip paukštis, visi žaidėjai turi kartoti tą patį. Vadovas tęsia toliau sakydamas "Katės miaukia" ir visi skleidžia atitinkamus garsus. Vadovas tęsia toliau sakydamas, pvz. "Arkliai žvengia", "Vištos kudakuoja", "Žuvys plaukia" su atitinkamais garsais ir judesiais. Kai visi įsijaučia į žaidimą, vadovas kartais pasako neteisingą sakinį pvz. "Karvės loja" arba "Drambliai skraido". Jei žaidėjas imituoja veiksmą ar garsą, jis gauna baudą. Po trijų baudų jis iškrenta iš žaidimo.
Tinka visiems ir vaikams ir tėvams.
Kaip žaisti: Kiek žaidėjų ,tiek tvirtai pripūstų balionų, su į baliono vidų įdėtu nurodymu, ką reikia padaryti.
Šį žaidimą žaiskite visi ir tėvai ir vaikai. Žaidėjai susėda ratu, imamas vienas balionas, o jubiliatas išrenka kas ant jo turės prisėsti visu svoriu, jei balionas susprogstra, susprogdinusiam reikia atlikti nurodytą užduotį (pašokti,paloti šuniuku ar tai ką jūs sugalvojote įdėdami užduotį į balioną).
Tinka ir vaikams ir tėveliams.
Žaidimo tikslas: iš akies pasakyti kuo tikslesnį įvairių daiktų skaičių.
Kaip žaisti: Žaidėjams parodomi buityje naudojami daiktai. Neliesdami jų žaidėjai turi atsakyti į klausimus, susijusius su tais daiktais. Klausimai gali būti tokie:
Kiek puslapių šioje knygoje?
Kiek saldainių saldaininėje?
Kiek sąvaržėlių kruvelėje?
Laimi tas, kuris nurodo daugiausia tikslių atsakymų.
Puslapis 1 iš 4